Convocatòria de beques Santander Erasmus 2020/21

08/01/2020

La beca s'ha de sol·licitar a la web del Banco Santander abans del 16 de març de 2020. La convocatòria de beques Santander Erasmus per a participants del programa Erasmus+ KA103 el curs 2020/2021 es troba publicada al lloc web del Servei de Gestió Acadèmica (SGA) de la UPC.

Les Beques Santander Erasmus tenen com a objectiu reconèixer l'excel·lència acadèmica dels estudiants Erasmus+ i afavorir la inclusió educativa i la igualtat d'oportunitats.

El pla d'ocupació consistirà en uns tallers online sobre desenvolupament de competències que s'oferirà a tots els beneficiaris abans de començar la seva experiència Erasmus.

D'igual manera se'ls convidarà a participar en els tallers presencials d'orientació laboral i al seu retorn a Espanya una vegada finalitzada la seva estada a l'estranger se'ls lliurarà una llicència per a un simulador d'entrevista i se'ls incorporarà als projectes d'ocupació.

Santander, com a empresa organitzadora, podrà posar-se en contacte amb els beneficiaris del programa a través de qualsevol mitjà, inclosa la via electrònica, per a convocar-los a un acte de reconeixement i lliurament de credencials.

Característiques

• Per a participants del programa Erasmus+ Acció KA103 (mobilitat entre els països europeus participants)
  • Modalitats estudis i pràctiques
  • Estades de mobilitat Erasmus+ curs 2020/2021
  • Estudiants de grau i màster de centres propis de la UPC
  • Beques convocades:

Modalitat

Total de BequesImport becaBeques per a grauBeques per a màster
A 2 3.200€ 1 1

73 500€ 44 29
C 109 150€ 65 44

La beca s'ha de sol·licitar a la web del Banco Santander abans del 16 de març de 2020. La convocatòria també es troba publicada al lloc web del Servei de Gestió Acadèmica (SGA) de la UPC.

Mobility