Curs de pràctica oral d'anglès de nivell B2

22/09/2021

Termini d'inscripció: fins al 15 d'octubre. Adreçat a Estudiants de grau de la UPC. Modalitat presencial i virtual. Vols millorar el teu anglès oral?

Organitzat pel Servei de Llengües i Terminologia de la UPC. L'objectiu del curs és ajudar l'estudiantat a millorar la comprensió i fluïdesa oral en anglès i consolidar les habilitats d'expressió pròpies del nivell B2. Cal tenir almenys un nivell B1 per apuntar-se al curs.

• Modalitat presencial i virtual, amb la plataforma Meet (cal accedir-hi amb el correu de la UPC).
  • 100 places disponibles: 60 per als grups presencials, 40 places per als grups en línia
  • 12 sessions de 90 minuts i 1 sessió final de tancament de 120 minuts (20 hores en total)

El curs està subvencionat i només cal abonar 50 € en concepte d'inscripció. Podeu consultar tota la informació i realitzar la inscripció a: Curs de pràctica oral d'anglès de nivell B2 (termini d'inscripció: fins al 15 d'octubre).

Mobility