Curs de pràctica oral d'anglès de nivell B2 a la UPC

21/09/2018

Necessites practicar anglès i millorar-ne la fluïdesa oral? El Servei de Llengües i Terminologia ha acreat un nou curs de pràctica oral d'anglès de nivell B2.

Objectiu: Millorar el teu nivell d'anglès oral, adquirir major fluïdesa i augmentar la confiança en el moment de parlar.

Dates i horaris:

Grup 1- Campus Nord: Del 15 d'octubre al 24 de novembre de 2018. Dimecres i divendres de 14:00 a 15:30 h.

Grup 2- Campus Sud: Del 16 d'octubre al 26 de novembre de 2018. Dimarts i divendres de 14:00 a 15:30 h.

Cada grup té un màxim de 15 alumnes. A més els alumnes que superin el curs obtindran 1 ECTS

El curs consta de 13 sessions presencials amb un "English Coach" i s'adreça especialment a estudiants de grau de la UPC que vulguin millorar l'expressió oral d'anglès. A més del curs, cal completar un petit recorregut de 5 hores d'aprenentatge autònom a Atenea.

Preu. El cost del curs està subvencionat i només cal abonar-ne 10 euros de matrícula.

Inscripcions. Les inscripcions ja estan obertes. INSCRIPCIÓ I PAGAMENT

Recorda. Encara està oberta la matrícula dels cursos d'idiomes que comencen a l'octubre. Els pots fer a la UAB, la UB, la UOC i la UPF, i et pots beneficiar de descomptes i ajuts PARLA 3.

Més informació: http://futurambidiomes.gencat.cat/