Cursos BEST Barcelona

03/05/2022

Inscripcions fins el 8 de maig. Els cursos BEST són una oportunitat única per als estudiants de la UPC. Apunta’t als cursos de BEST i gaudeix de temàtiques de tecnologia actual viatjant per Europa!

BEST Barcelona t’obre les portes a Europa per a què puguis aprendre, viatjar, conèixer gent de tot arreu i millorar el teu anglès a la vegada que t’ho passes genial. Allotjament, àpats, transport… tot a càrrec dels organitzadors del curs. No t’hauràs de preocupar per res!

En un curs BEST els participants assisteixen a classes impartides per professors universitaris o bé per experts en la temàtica del curs; visiten companyies, plantes industrials o centres de recerca. Els temes dels cursos acadèmics cobreixen diferents camps en tecnologia, economia, marketing i organització.