Dimecres 18 de maig - Presentació de la 3a edició CasTECHdefels i UP4 Camp

24/05/2016

El pròxim dimecres 18 de maig a les 10.00 h. tindrà lloc al laboratori 210 de l'ESAB la presentació de la tercera edició de la Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia CasTECHdefels.

El pròxim dimecres 18 de maig a les 10.00 h. tindrà lloc al laboratori 210 de l'ESAB lapresentació de la tercera edició de la Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia CasTECHdefels a càrrec de l'Alcaldessa de Castelldefels, Candela López i eldelegat del Rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat, Josep Yúfera.

Per tercer any consecutiu, la CasTECHdefels aprofita les sinergies entre l'activitat acadèmica de les escoles del campus universitari i la seva experiència en divulgació científica, així com les potencialitats de la ciutat de Castelldefels. En l'oferta d'activitats d'enguany destaca l'UP4 CAMP, una activitat residencial on estudiants de secundària i batxillerat podran passar una setmana, de l'11 al 16 de juliol, vivint al campus i afrontant reptes en ciència i tecnologiaresolent enigmes i trobant solucions imaginatives i creatives.

La novetat més destacada d'aquesta nova edició de la CasTECHdefels és que els alumnes hauran d'usar la ciència i el treball en equip per sobreviure a una catàstrofe mitjançant la creació de sistemes de comunicació i desxifrant senyals per arribar a territori segur.

Més informació: