Dimecres 18 d'octubre:Tallers UPCAlumni

Dimecres 18 d'octubre:Tallers UPCAlumni

Os recordamos que este miércoles 18 de octubre se realizarán los siguientes talleres organizados por UPCAlumni:

• 12-14 h - Psicotècnics i dinàmiques de grup: estàs preparat?
    Les empreses utilitzen tècniques diverses durant el procés de selecció per identificar el potencial dels seus candidats i candidates. Volen valorar quines són les seves capacitats, habilitats, personalitat, motivacions o actituds. Ho poden conèixer a través d’entrevistes, però també a través de proves psicotècniques, dinàmiques de grup o proves projectives.
    Vine a conèixer aquestes eines i aprèn a treure el millor de tu en un procés de selecció.

Inscripció: https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/tallers/tallers-expres/psicotecniques

• 15-17 h - Prepara't i ves per feina
    Estàs pensant a fer pràctiques en alguna empresa? Vols fer el teu treball de fi de grau fora de la Universitat? Busques la teva primera feina? Guanya eficàcia a l’hora de trobar una empresa on puguis fer una estada de pràctiques. Analitza el teu perfil professional i les expectatives personals, pensa en les possibles oportunitats que t’ofereix el mercat de treball i troba la feina que més t’interessa.

Aquest taller s’ha fet en edicions anteriors en alguns centres docents amb títols diferents: De les pràctiques a la primera feina: fes el salt; Ara el TFG. I després, què?

Inscripció: https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/tallers/tallers-expres/ves-per-feina

Además os recordamos que la realización de estos talleres contribuyen a sumar horas para obtener créditos optativos de extensión universitaria*. Os esperamos!!!

* "La normativa indica que per assolir 1 ECTS d’aquest tipus cal acreditar una dedicació de 30 hores". Estas 30 horas pueden consistir en haber asistido a diferentes actos organizados por profesores de la Escuela y anunciados como susceptibles de otorgar créditos.