Participa en la organització del Fòrum Aerotelecom 2018

31/01/2018

La Delegació d'alumnes EETAC i Associació d'Estudiants Aeronàutics de Catalunya (AEAC) estan començant a organitzar el Fòrum Aerotelecom 2018 i us conviden a ajudar-los.

Pels que no ho sabeu, el Fòrum és un esdeveniment que es celebra al maig, a l'EETAC, i que serveix perquè els alumnes comencem a conèixer les empreses dels sectors aeronàutics i de les telecomunicacions. A més, és un bon lloc on trobar pràctiques d'empresa o un bon TFG sense haver de sortir de l'escola.

Com us podeu imaginar, un esdeveniment d'aquest calibre no és senzill d'organitzar, i necessita de l'ajuda d'estudiants com vosaltres que estiguin disposats a col·laborar. Organitzar el Fòrum és una experiència laboral molt enriquidora i a més, és molt valorada per empreses d'enginyeria, de fet i per experiència d'anys anteriors, us podem dir que les empreses solen escollir a treballadors del fòrum com a empleats en pràctiques. Per descomptat, tot i que el treball és voluntari, sereu recompensats amb crèdits ECTS en funció del vostre grau de col·laboració.

Si esteu interessats a saber més sobre el fòrum Aerotelecom i voleu col·laborar, podeu enviar un correu a eva.clemente@aerotelecom.org o anna.ruiz@aerotelecom.org. Es posaran en contacte amb vosaltres per explicar-vos com funciona el fòrum per dins, quines són les tasques que desenvoluparíeu, quants crèdits us pertocaran en funció d'aquesta, etc.