Drons que trenquen murs - Activitat solidària a l'EETAC

16/12/2021

17/12 entre les 17.00 i les 19.00 a la EETAC-UPC de Castelldefels. En el marc de les activitats de La Marató de TV3 per la salut mental. Hi haurà un espectacle i taller de drons pels més petits (7-10 anys).

En el marc de les activitats de La Marató de TV3, en col·laboració amb l'EETAC i Women in Aerospace Barcelona, Hemav Foundation està organitzant una jornada per donar visibilitat a la importància de la #salutmental, amb un enfoc especial en l'àmbit professional i universitari, i així recaudar fons per a la causa.

🎉 Hi haurà un espectacle de drons a càrrec del Dr. Dron,
🐤 un taller de drons pels més petits (7-10 anys, formulari d'inscripció al link), i
🧠 unes xerrades de salut mental a la feina i a l'entorn universitari..

💰 Les activitats són gratuïtes i la recaudació aconseguida amb les vostres donacions es destinarà integrament a les malalties mentals.

📍La jornada tindrà lloc el pròxim 17 de Desembre entre les 17.00 i les 19.00 a la EETAC-UPC de Castelldefels (Com arribar-hi).

❤️ Us convidem a tots a participar-hi!! Gràcies!!
#dronsquetrenquenmurs #personasextraordinarias

👉 +info i inscripcions: https://hemavfoundation.com/drons-que-trenquen-murs