Estudiants de l’EETAC becats pel Banc de Santander

13/05/2016

Un total de 13 estudiants de l’Escola han estat seleccionats per les beques del Banc de Santander Crue Cepyme 2015-16.

Un total de 13 estudiants de l’Escola han estat seleccionats per les beques del Banc de Santander Crue Cepyme 2015-16 per fer un període de practiques de tres mesos ajornada completa o bé sis mesos a mitja jornada en una petita o mitjana empresa.

En concret es tracta de 7 estudiants dels graus d’Aeronàutica o Aeroports5 dels deTelecomunicació i Telemàtica i 1 estudiant de MàsterTots els estudiants que ho han demanat han estat acceptats i ara hauran de seleccionar l'empresa en la que volen fer les pràctiques.

L’acollida d’aquesta convocatòria per part de la petita i mitjana empresa ha estat molt bona. S’hi han presentat 8 empreses del sector aeronàutic que han fet ofertes per uns 16 estudiants, així com 40 empreses de l’àmbit TIC que han fet 78 ofertes.

Les propostes són molt diverses com per exemple ajudar a projectes de disseny de drons i nous camps d’aplicació, dissenyar tècniques per fer seguiment de satel·lits, fabricació digital de dispositius, eines de predicció meteorològica i qualitat de l’aire, sensors, tecnologies espacials, Internet of Things i Smart Cities.

Algunes de les empreses ubicades a l’edifici RDIT i de la incubadora de l’Agència Espacial Europea ESA-BIC del Campus del Baix Llobregat també han fet propostes en aquesta convocatòria.