Èxit de la 4th Hackathon Cassini a l'EETAC, que desenvolupa 5 projectes competitius

08/11/2022

Durant l'esdeveniment, que ha durat tres dies, s'han desenvolupat solucions amb la tecnologia de l'Espai pel sector fintech.

A la hackató els participants han hagut de fer ús de les dades, senyals i informació del Programa Espacial de la UE, que inclou Copernicus, Galileo i EGNOS.

L'esdeveniment, anomenat "Space for the Financial World", ha tingut lloc del 4 al 6 de novembre de 2022 i s'ha celebrat, tant de manera presencial com virtual, a 10 localitzacions europees al mateix temps. En el cas del territori català, l'acte s'ha portat a terme a Barcelona dins de les instal·lacions de l'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).

Informació relacionada:

Fotografia del projecte guanyador