Exposició Els Drons del Futur

18/07/2016

Els drons, vehicles aeris no tripulats oficialment denominats RPAS (per les sigles en anglès de sistemes aeris pilotats remotament: Remotely Piloted Air Systems), s'estan utilitzant àmpliament en diversos sectors civils. Les seves petites dimensions i el fet d'estar dirigits per pilots de forma remota, els fan idonis per activitats com el control ambiental, de cultius, d'instal·lacions elèctriques o d'infraestructures crítiques, la filmació d'esdeveniments des de l'aire, la vigilància aèria de l'activitat en determinats indrets, així com aliats davant tragèdies com incendis forestals, desastres naturals o, inclús, emergències mèdiques.

L'objectiu d'aquesta exposicio és acostar el visitant a l'ampli ventall de possibilitats i aplicacions que aquestes tecnologies ens poden aportar en un futur. Hi trobareu plafons explicatius i un vídeo amb imatges espectaculars filmades des d'un dron.

Veniu a visitar l'exposició fins el dia 15 de juliol, de 10:00 a 14:00, a la sala 030 de la planta baixa de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels.

Podeu consultar el cartell de l'exposició aquí.

Us hi esperem!

Amb la col·laboració de:

Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, Universitat Politècnica de Catalunya

Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya

Campus del Baix Llobregat, Universitat Politècnica de Catalunya

Grup de recerca Ícarus