Torneig FIRST LEGO League 2019

14/11/2018

La convocatòria per inscriure's és fins el 30 de novembre de 2018. Vols presentar-te com a voluntari/voluntària per dur a terme tasques durant el desenvolupament de la First Lego League, que tindrà lloc a la Universitat Politècnica de Catalunya el 2 de febrer de 2019 al Campus Nord de Barcelona i el 9 de febrer de 2019 al Campus Besòs?

Les tasques es distribuiran tenint en compte les necessitats de l'organització i la formació i experiència en aquest tipus d'accions.

Farem dos tornejos com l'any passat:

- el 2 de febrer de 2019 tindrà lloc un torneig al Campus Nord (a l'edifici Vèrtex)
- el 9 de febrer de 2019 tindrà lloc un altre al Campus Besòs (a l'EEBE)

Els estudiants podeu participar com a voluntaris d'organització a un o als dos tornejos.

Si vols inscriure't, has de fer-ho al següent enllaç:

La convocatòria per inscriure's és fins el 30 de novembre de 2018.