Girls in ICT Day, una iniciativa per apropar el món de les tecnologies de la informació i la comunicació a les noies

26/04/2018

El 3 de maig a les 12:30, la professora de l'EETAC Dolors Royo hi participa amb la xerrada-taller: "La realitat augmentada i la realitat virtual al teu mòbil"

El Girls in ICT Day és una iniciativa internacional que cerca crear un entorn global que apoderi i encoratgi les noies a plantejar-se carreres de l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Es celebra cada any el quart dijous del mes d’abril. Les organitzacions, principalment empreses, universitats i centres educatius, planifiquen esdeveniments amb l’objectiu d’informar i educar, però sense obviar que el Girls in ICT Day és també un dia de celebració per experimentar les possibilitats presents i futures que el sector TIC ofereix.

La UPC se suma a la iniciativa el dia 26 d'abril i també els dies 3 i 17 de maig de 2018, organitzant activitats, tallers i xerrades adreçades a alumnat de secundària i batxillerat per apropar el món de les TIC a les noies. Podeu consultar el programa clicant aquí

L'EETAC també hi participa, i el 3 de maig a les 12:30, la professora Dolors Royo farà la xerrada-taller: "La realitat augmentada i la realitat virtual al teu mòbil".