Hackathon ActInSpace®

11/05/2018

Del 25 al 26 de maig del 2018, el CNES i l'ESA organitzen el concurs internacional d'innovació ActInSpace®, en el qual, durant 24 hores, els participants hauran de proposar solucions per resoldre els reptes plantejats.

ActInSpace® es una competició internacional d’innovació, impulsada pel Centre Nacional d’Estudis Espacials Francesos (CNES) i recolzada per l’Agencia Espacial Europea (ESA) i la xarxa d’ESA BICs i ESA brokers.

La competició té una durada de 24 hores (del 25 al 26 de maig del 2018) durant les quals, a mode de Hackathon d’idees, els equips interdisciplinaris s’hauran d’unir per treballar en els reptes proposats. Els participants, conjuntament amb tutors de negocis i experts tècnics, hauran d'imaginar i dissenyar serveis i productes innovadors d’ús quotidià, amb tecnologies, patents o dades desenvolupades en entorns espacials.

ActInSpace® és un esdeveniment que reuneix empresaris, estudiants de totes les disciplines, desenvolupadors i creatius de tot el món. Us podeu inscriure a títol individual o com a membre d’un equip a l’enllaç següent: https://actinspace.org/. Si sou estudiants de grau a la UPC i guanyeu, podeu reconèixer crèdits (consulteu els detalls al següent document).

Tots els detalls, així com els reptes proposats els podeu consultar a l'enllç següent: ActInSpace2018