Hackható per La Marató de TV3 (#bitsxlamarató)

18/11/2019

La Facultat d’Informàtica de Barcelona participa activament per primera vegada en el projecte solidari de La Marató de TV3, fixant-se l'objectiu de reunir 300 persones en un hackató de 3 dies de durada, orientada a donar resposta a reptes relacionats amb aquestes malalties.

La Facultat d’Informàtica de Barcelona participa activament per primera vegada en el projecte solidari de La Marató de TV3.

Aquest any La Marató està dedicada a les malalties minoritàries, i l’objectiu que s'ha fixat és reunir a 300 persones en un hackható (#bitsxlamarató), de 3 dies de durada (13-15 desembre de 2019), orientada a donar resposta a reptes relacionats amb aquestes malalties.

La idea és crear un esdeveniment ple de creativitat, salut i tecnologia, on uns 300 estudiants, professors, investigadors i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, treballaran en equip, durant 3 dies seguits. Plegats, buscarem i desenvoluparem solucions a reptes per fer front a les malalties i a situacions que persones amb malalties minoritàries es troben, per així millorar la qualitat de vida dels afectats i del seu entorn.

Per assolir aquests objectius i fer més fort el projecte hem buscat complicitats amb el Barcelona Supercomputing Center, el Campus Docent de Sant Joan de Déu, HackersUPC, associacions de malalts, el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica UPC, l'Institut de Recerca Sant Joan de Déu, .... i diverses empreses.

Als diferents reptes que estem rebent, hi ha present aspectes de tots els àmbits de l'enginyeria, i per tant la hackható està oberta a tothom.

Trobareu més informació a la web https://www.fib.upc.edu/la-marato