HEMAV world's 4th Drone company

13/03/2018

HEMAV es situa a la quarta posició en el TOP20 del "Drone Service Provider Ranking 2018".

Enhorabona a l'empresa HEMAV que ha escalat fins a la quarta posició en el Ranking mundial de "TOP20 Drone Service Provider Ranking 2018".

HEMAV va començar com a StartUp aquí, a l'edifici Redit al 2012. Avui en dia té més de 16 centres operatius al llarg del territori espanyol. A més, està present amb projectes a altres països com a Mèxic, Portugal, Itàlia, Colòmbia, Marroc, França, al Regne Unit i a Xile.

És una empresa que permet als estudiants de l'escola fer les pràctiques de grau a diferents nivells tecnològics, ja sigui en el món de les inspeccions de suport d'alta tensió com en el món de l'agricultura en el control de plagues, control de salut del cultiu, amb ramaderia bobina, entre d'altres àmbits. A més a més, també té diverses alternatives per realitzar el treball de fi de grau amb ells amb temàtiques força interessants que trobareu a la seva pàgina web.

A més, ofereix cursos per a formar pilots de drons, de topografia, per a ser inspector de línies elèctriques d'alta tensió, entre d'altres.