Un ull cap a Àsia - Visites d’organitzacions asiàticas a l’EETAC el dimecres 18 d’octubre

24/10/2017

El dimecres passat, 18 d’octubre, vam rebre dues visites a la nostra Escola. Per una banda 32 alumnes de la Temasek Polytechnic, Singapore. Per l’altra banda, una delegació de 6 representants de la Zhengzhou University of Aeronautics, Xina.

El dimecres passat, 18 d’octubre, vam rebre dues visites a la nostra Escola.

Per una banda ens va visitar un grup de 32 alumnes de la Temasek Polytechnic, Singapore (http://www.tp.edu.sg/), acompanyats per dos dels seus professors de l’àrea de l’enginyeria aerospacial. Aquests estudiants van tenir la oportunitat de seguir una classe real impartida pel professor de l’EETAC Xavier García. També van poder visitar el laboratori on hi és el túnel de vent, amb el professor de l’EETAC Daniel Crespo. Esperem de comptar amb ells per futures visites i per poder ofertar places de mobilitat a aquesta universitat.

Per l’altra banda, la professora de l’EETAC Sílvia Ruiz va rebre una delegació de 6 representants de la Zhengzhou University of Aeronautics, Xina amb qui també esperem poder obrir nous enllaços de col·laboració en el futur.