Inscriu-te al Fòrum AeroTelecom

Dilluns 13 de febrer a les 14 h farem una primera reunió informativa a l’aula 004. La preparació de la nova edició del Fòrum AeroTelecom ha començat. El fòrum tindrà lloc el 3 de maig de 2017. El fòrum és un esdeveniment que permet als estudiants de l'EETAC la possibilitat d'aconseguir pràctiques de forma més propera i fàcil. D'aquesta manera permet un primer contacte amb les empreses tant del sector aeronàutic com de les telecomunicacions.
Inscriu-te al Fòrum AeroTelecom

La preparació de la nova edició del Fòrum AeroTelecom ha començat. El fòrum tindrà lloc el 3 de maig de 2017.  El fòrum és un esdeveniment que permet als estudiants de l'EETAC la possibilitat d'aconseguir pràctiques de forma més propera i fàcil. D'aquesta manera permet un primer contacte amb les empreses tant del sector aeronàutic com de les telecomunicacions.

Des de l'organització ens arriba el comunicat que convida a ajudar i a participar: "Dilluns 13 de febrer a les 14 h farem una primera reunió informativa a l’aula 004 (al costat de la biblioteca), on us donarem més detalls d'en què consisteix la vostra ajuda."

Si voleu inscriure-us o bé més informació, entreu al web i ompliu el formulari.