Inscriu-te al Fòrum AeroTelecom

08/02/2017

Dilluns 13 de febrer a les 14 h farem una primera reunió informativa a l’aula 004. La preparació de la nova edició del Fòrum AeroTelecom ha començat. El fòrum tindrà lloc el 3 de maig de 2017. El fòrum és un esdeveniment que permet als estudiants de l'EETAC la possibilitat d'aconseguir pràctiques de forma més propera i fàcil. D'aquesta manera permet un primer contacte amb les empreses tant del sector aeronàutic com de les telecomunicacions.

La preparació de la nova edició del Fòrum AeroTelecom ha començat. El fòrum tindrà lloc el 3 de maig de 2017.  El fòrum és un esdeveniment que permet als estudiants de l'EETAC la possibilitat d'aconseguir pràctiques de forma més propera i fàcil. D'aquesta manera permet un primer contacte amb les empreses tant del sector aeronàutic com de les telecomunicacions.

Des de l'organització ens arriba el comunicat que convida a ajudar i a participar: "Dilluns 13 de febrer a les 14 h farem una primera reunió informativa a l’aula 004 (al costat de la biblioteca), on us donarem més detalls d'en què consisteix la vostra ajuda."

Si voleu inscriure-us o bé més informació, entreu al web i ompliu el formulari.