Interpretació dels resultats del cribatge a l'àmbit universitari

19/04/2021

Els cribratges poblacionals són molt importants per poder detectar persones asimptomàtiques i tallar cadenes de transmissió de la Covid-19. No obstant això, ens donen informació de si la persona que es fa les proves té la malaltia en aquest moment o l’ha passada anteriorment, però no ens permeten deixar de prendre les mesures de protecció perquè aquesta situació pot canviar de forma ràpida.

El cribratge és voluntari i les proves independents entre elles, podent-se fer les dues o només la PCR (per a la correcta interpretació dels resultats és important que si es fa el test serològic es faci també la PCR).

Aquí podeu consultar la interpretació dels resultats del cribatge a l'àmbit universitari: