Jornada - U & UAM (Unmanned and Urban Air Mobility)

05/10/2021

Dimecres, 20 d'octubre de 2021, a les 18 h per videoconferència. En un futur no massa llunyà veurem com la mobilitat urbana es veu notablement reforçada amb vehicles aeris.

En un futur no massa llunyà, doncs actualment ja s'estan duent a terme proves en algunes ciutats, veurem com la mobilitat urbana es veu notablement reforçada amb vehicles aeris, amables amb el medi ambient, que no produeixen cap tipus de contaminació.

Per altra banda, cal destacar el fet de que els vehicles aeris no tripulats adquiriran, cada vegada, més importància en aplicacions civils a missions d'alt risc, com en l'extinció d'incendis, en les operacions relacionades amb la vigilància i el rescat marítim, en l'agricultura, etc.

En aquesta jornada sobre U & U A M es tractaran tots aquests aspectes.

Programa:

Presentació a càrrec de Jaume Gibert, president del GT Aeronàutica i Espai

Intervencions de:
- Aitor Martín (ADVANCED AIR MOBILITY)
- Joseba Lasa Aguirrebengoa (TECNALIA)
- Cristina Barrado, professora de l'EETAC (UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA)
- Miquel Colom (SINGULAR AIRCRAFT)

Moderador:
- Jordi Pons Prats, professor de l'EETAC (UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA)

Cloenda a càrrec de Vicenç Aguilera, president de la Comissió de Mobilitat

Organitza: GT Aeronàutica i Espai de la Comissió de Mobilitat