Jornada "UPC, ciutat i territori"

02/10/2018

Dijous 4 d’octubre, a les 18 hores, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat de Nàutica de Barcelona (Pla de Palau,18) la jornada que porta per títol ‘UPC, ciutat i territori’.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) té campus a Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú. També té presència a Berga, Rubí i Viladecans.

La jornada UPC, ciutat i territori’, que s’organitza el 4 d’octubre a les 18 hores a la sala d’actes de la Facultat de Nàutica de Barcelona (Pla de Palau, 18) té la voluntat de reconèixer i explicitar aquesta presència de la UPC en el territori i de fer palès la disposició de la Universitat a ser agents importants de transformació social.

El rector de la UPC, Francesc Torres, donarà la benvinguda als assistents i, tot seguit, el vicerector Estanislau Roca, oferirà una ponència sobre la UPC, la ciutat i el territori, després de la qual s’obrirà una taula rodona que serà presentada i moderada pel periodista Lluís Reales i en la qual participaran els alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcalde i regidors dels municipis on té presència la UPC.