Fòrum Aerotelecom i Setmana de la innovació al Campus del Baix Llobregat

27/04/2017

La setmana vinent, coincidint amb els Fòrums d'estudiants de l'EETAC i ESAB, hem organitzat conjuntament amb l'Ajuntament de Castelldefels la Setmana de la innovació al Campus del Baix Llobregat els dies 3, 4 i 5 de maig, amb l'objectiu de posar en contacte tots els agents de l'ecosistema d'innovació del campus entre ells i també amb les principals empreses del territori.

La setmana vinent, coincidint amb els Fòrums d'estudiants de l'EETAC i ESAB, hem organitzat conjuntament amb l'Ajuntament de Castelldefels la Setmana de la innovació al Campus del Baix Llobregat els dies 3, 4 i 5 de maig, amb l'objectiu de posar en contacte tots els agents de l'ecosistema d'innovació del campus entre ells i també amb les principals empreses del territori.

ACTES PREVISTOS:

- Dia 3 - Jornada del TalentFòrums dels estudiants. Hi haurà sessions de Speed Dating: cal inscriure's abans del 27/04: EmpresesEstudiants.

El Fòrum Aerotelecom és un esdeveniment anual organitzat per diverses associacions d’alumnes de l’escola, com l’associació d’estudiants aeronàutics de Catalunya (AEAC), l’associació d’estudiants de telecomunicacions de Catalunya (AETC) o la delegació d’alumnes del Baix Llobregat (DABL), amb la voluntat d'apropar els alumnes a les empreses dels sectors aeronàutic i de telecomunicacions.
El fòrum va néixer amb el propòsit de donar a conèixer les empreses del sector als estudiants de l’escola, així com per facilitar la recerca de practiques d’empreses o el treball de fi de grau per a aquests. Durant tot el dia, i al llarg de la setmana, col·legis, associacions i empreses d’ambdós sectors impartiran conferencies de gran interès per als alumnes.
Aquest any, el fòrum comptarà amb empreses com: AENA, AERTEC, Anpane, Axonsystem, Datalong16, Deloitte, Iberia, SEAT, Tinkerers Lab, Wayna, entre moltes altres.

- Dia 4 - Tech! Networking entre les empreses del RDIT, investigadors del Campus i principals empreses del territori i Brown bag lunch gratuït per als participants. Cal inscriure's al següent enllaç abans del 28/04: Inscripció networking.

- Dia 5 - Eines per innovar: Panell Vies de finançament  i oportunitats Doctorat Industrial a les empreses, casos d'èxit i propostes de futur. Inscripcions aquí.

Creiem que pot ser una oportunitat per poder realitzar noves idees i projectes.
Els dies 3, 4 i 5 de maig de 2017 ens trobem a la Setmana de la Innovació per consolidar-la com a trobada anual al Campus del Baix Llobregat d'empreses, investigadors, estudiants i titulats.

Més informació a https://www.setmanadelainnovacio.com