Les empreses aposten fort per l’EETAC

23/10/2016

Els curs 2015/16 ha augmentat en un 30% el nombre de convenis de pràctiques signats amb empreses, respecte el curs anterior.

Durant el curs acadèmic 2015/16 es van signar 319 convenis de practiques entre empreses i estudiants de l’EETAC. D’aquestes, 181 es van fer en l’àmbit TIC (Telecomunicació i Telemàtica) i 138 en aeronàutica. A més, 37 estudiants van ser becaris dels grups de recerca de l’escola, fent activitat en els laboratoris (22 en l’àmbit aeronàutic i 15 en el TIC).

Es probable que enguany, curs 2016/17, les xifres siguin encara millors, portem un més i mig de curs i ja s’han signat 98 convenis.

Recordem que en mitja els convenis són de 450 hores amb una dedicació de mitja jornada, i que es poden renovar fins arribar a les 1800 hores si l’empresa i l’estudiant hi estan d’acord. Els convenis són remunerats amb un sou d’uns 6 euros/h si es tracta d’estudis de grau i 8 euros/h si són estudis de màster. Les empreses han valorat als estudiants de l’EETAC amb una qualificació mitja de 8.8 sobre 10, i els estudiants han valorat a les empreses amb una qualificació mitja de 4.6 sobre 5.

A l’enllaç podeu trobar informació més detallada sobre les empreses i els convenis signats.