L'estudiant de l'EETAC Marc Moran, guanyador del concurs d'idees per I+D en el sector aeroportuari amb GESNAER.

16/02/2024

Marc Moran Monfort ha resultat guanyador amb la proposta " EaseAer Tech Services, aplicación para mejorar la experiencia del pasajero en el aeropuerto Josep Tarradellas Barcelona – El Prat"

L'estudiant de l'EETAC Marc Moran Monfort ha estat guanyador del Concurs d'Innovació i desenvolupament del sector aeroportuari organitzat per l'empresa GESNAER, en col·laboració amb l'EETAC.

El concurs, integrat per quatre fases, demanava la presentació d'idees innovadores, aportant dades de viabilitat tècnica i econòmica per a la seva possible execució.

El guanyador rebrà un premi de 3.600€. Enhorabona!!

Properament s'informarà de l'acte de presentació de la idea guanyadora i el lliurament del premi.