Madrid Case Competition 2020

22/01/2020

L'últim dia per presentar la candidatura és el 31 de gener. No deixis passar aquesta oportunitat! La Madrid Case Competition és una competició de negoci creada per estudiants amb el suport del Boston Consulting Group, en la qual tindràs la oportunitat de demostrar el teu talent davant d'altres estudiants d'altres universitats de l'Estat.

La Madrid Case Competition és una competició de negoci creada per estudiants amb el suport del Boston Consulting Group, en la qual tindràs la oportunitat de demostrar el teu talent davant d'altres estudiants d'altres universitats de l'estat.

La prova es realitzarà durant els mesos de febrer i març al llarg de dues fases en què s'avaluaran les capacitat dels estudiants fins arribar a la fase final en la qual buscaran una solució a un cas real davant d'un jurat del Boston Consulting Group.

Aquesta és una oportunitat per competir amb els millors estudiants de tota Espanya. Els guanyadors tindran la oportunitat de participar en un procés de selecció del Boston Consulting Group, una de les més prestigioses empreses del món de la consultoria.

La Madrid Case Competition també és una oportunitat de posar en pràctica les teves habilitats de resolució de problemes i d'enfrontar-te al repte de defensar els teus coneixements davant d'un jurat de consultors professionals, una experiència difícil d'aconseguir dins les aules. Participar davant d'un jurat d'una empresa amb aquest prestigi et permetrà marcar un punt d'inflexió en el teu futur laboral i construir una xarxa de contactes de talent nacional.

• Estaràs envoltat de talent: Els participants tindreu un espai en el qual podreu posar en pràctica les vostres habilitats i coneixements adquirits i treballareu amb companys igual de preparats d'altres universitats
  • Treballaràs en equip: Amb altres companys de tota Espanya, sereu capaços de resoldre i plantejar els diferents reptes que se us proposin.
  • Demostraràs la teva capacitat d'innovació: Podràs sorprendre amb les solucions menys convencionals.
  • Tindràs noves oportunitats: es crearà una xarxa d'estudiants amb talent que t'obrirà les portes a preparar-te per un ampli ventall d'oportunitats laborals en el sector de la consultoria i també fora d'aquest àmbit. A més, els guanyadors estaran convidats a participar en el procés de The Boston Consulting Group.
Si vols saber-ne més, no dubtis en consultar la pàgina web de la Madrid Case Competition. Allà hi trobaràs tota la informació per apuntar-t'hi i podràs sol·licitar més informació.

L'últim dia per presentar la candidatura és el 31 de gener a través de la web. No deixis passar aquesta oportunitat!