Networking Talent Day

27/01/2017

Per quart any consecutiu UPC Alumni organitza el Networking Talent Day (NTD), un espai d'oportunitats laborals ideat per posar en contacte empreses i el talent generat per la UPC.

El 9 de febrer es celebra la 4a edició de Networking Talent Day (NTD), organitzada per UPC Alumni. Aquesta jornada és similar al Forum AeroTelecom celebrat a la nostra escola. Més concretament, NTD és una jornada on el networking és el principal actiu, a través del qual titulats i estudiants de màster i doctorat poden conèixer de primera mà les particularitats del món empresarial relacionat amb els seus sectors professionals. Així mateix, els participants poden descobrir els perfils professionals, les competències i aptituds més sol·licitats actualment pel mercat laboral.

Quan: el 9 de febrer de 2017

On: el Campus Nord

Hora: 9h del matí

Podeu trobar més informació a la seva pàgina web.