Notícies del lloc

03/10/2023

Dimecres 4 d'octubre, la sala d'actes de l'EETAC serà l'escenari on es presentarà el PocketQube Space Project (PSP). Aquest projecte pretén submergir estudiants de secundària en el procés de disseny d'un picosatèl·lit, amb tot el que això implica, des de l'estudi de la dinàmica i la física de l'espai, l'electrònica, les comunicacions o les fonts de finançament. Al final del projecte hi ha la possibilitat de posar el satèl·lit en òrbita.

03/10/2023

Cicle de conferències que té com a objectiu celebrar i destacar els assoliments inspiradors de dones que han deixat una empremta significativa en el món de la ciència i la tecnologia.

22/09/2023

El Servei d’Esports UPC oferirà el pròxim mes d’octubre diversos tallers de benestar emocional distribuïts en diferents campus i/o en línia. Els tallers son gratuïts i estan oberts a tot l'estudiantat de grau i màster de la UPC. Cal inscriure’s en cadascuna de les activitats.

22/09/2023

Del 3 al 5 de novembre tindrà lloc la sisena edició de la Hackató Cassini, amb l’objectiu de desenvolupar solucions innovadores, orientades al desenvolupament internacional i activitats humanitàries, fent servir tecnologies espacials de la Unió Europea

15/09/2023

Iniciem un programa per donar formació i suport als joves de l’EETAC per tal de desenvolupar-se personalment i professionalment per a la recerca de pràctiques i/o oportunitats laborals en el sector aeroespacial, a càrrec de la professora i graduada per l’EETAC, l’Anna Ruiz Ayala.