Guanyadors dels Hemav Foundation Awards

22/01/2020

Diversos estudiants de l'EETAC van ser guardonats en l'acte de lliurament dels premis Hemav Foundation Awards.

El passat 13 de desembre es va dur a terme l'acte de lliurament dels premis Hemav Foundation Awards amb l'objectiu de premiar l'esforç, el talent i l'excel·lència en l'aplicació de la tecnologia Dron a qualsevol àmbit de la societat i el coneixement.

Diversos estudiants de l'EETAC van estar guardonats amb premis d'excel·lència en les seves àrees d'estudi, millor Treball de Fi de Grau i millors Treballs de Fi de Màster.

En Sergi Lucas, pel seu Treball de Fi de Grau "Sistema de navegació indoor de baix cost per drons" va rebre el premi al millor TFG. El director del treball va ser el professor de l'EETAC Oscar Casas Piedrafita.

En quant al millor treball de Final de Màster (TFM), va haver-hi dos guanyadors:

• Colin Burnham, pel seu treball titulat "Contribution to the application of near ground L-band radiometry", amb Roger Jové Casulleras com a supervisor professional i José María González-Arbesú (professor a l'EETAC) com a supervisor acadèmic.
  • Miquel Macias, pel seu treball titulat "Using Unmanned Aircraft Systems to locate point radioactive sources", el supervisor acadèmic del qual va estar en Pablo Royo Chic, el qual també és professor de l'EETAC.

Així mateix, es van premiar els millors expedients en els àmbits de l'enginyeria de la telecomunicació i de l'enginyeria aeronàutica:

• L'alumna premiada pel millor expedient en l'àmbit de l'enginyeria de telecomunicació va ser l'Anna Reig.
  • L'alumne premiat pel millor expedient en l'àmbit de l'enginyeria aeronàutica va ser en Juan Francisco Lopera.