Presentació Programa de mentoratge de Women in Aerospace - Barcelona

02/11/2021

Dijous 11 de novembre, a les 18:30h. Ets estudiant de batxillerat, de grau o de formació professional, i estàs interessat en l'aviació i/o en l'espai? Ets un professional i estàs treballant i/o fent recerca en el sector aeroespacial?

En aquest cas, atenció!

Ens complau presentar-te el nostre programa de mentoratge. Durant el programa, es faran grups entre professionals (mentors) i estudiants (mentorats). A través de la relació amb els seus mentors, els mentorats tindran l'oportunitat d'aprendre, resoldre dubtes i desenvolupar les seves habilitats i el seu TdR/TFG.

El dijous 11 de novembre, a les 18:30h (CEST), farem una conferència. Hi explicarem tots els detalls del nostre programa de mentoratge, i com hi pots participar. Reserva't la data!

Estem buscant tant persones mentors com mentorats.