Presentació "Visiting Student Research Internship Program"

El 4 de Desembre a les 12h es realitzarà una presentació del programa a l'Aula Màster del Campus Nord.. El "KAUST Visiting Student Research Internship Program" és un programa que ofereix beques per a recerca als laboratoris de la seva universitat a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster. Les beques són per a períodes d’entre 3 i 6 mesos.
Presentació "Visiting Student Research Internship Program"

El "KAUST Visiting Student Research Internship Program" és un programa organitzat per l'universitat King Abdullah University of Science and Technology d'Aràbia Saudita que ofereix beques per a recerca als laboratoris de la seva universitat a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster. Les beques són per a períodes d’entre 3 i 6 mesos.

KAUST proporciona als estudiants el trajecte d’anada i tornada a Jeddah, despeses de visat, assegurança mèdica gratuïta, allotjament gratuït, accés a activitats lúdiques i socials i beques entre 1000 $ i 1500 $ al mes, segons el laboratori.

A la pàgina web del "Visiting Student Research Program" es publiquen les diferents beques i els projectes d’investigació als quals és possible aplicar:

arxivat sota: