Presentació "Visiting Student Research Internship Program"

03/12/2019

El 4 de Desembre a les 12h es realitzarà una presentació del programa a l'Aula Màster del Campus Nord.. El "KAUST Visiting Student Research Internship Program" és un programa que ofereix beques per a recerca als laboratoris de la seva universitat a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster. Les beques són per a períodes d’entre 3 i 6 mesos.

El "KAUST Visiting Student Research Internship Program" és un programa organitzat per l'universitat King Abdullah University of Science and Technology d'Aràbia Saudita que ofereix beques per a recerca als laboratoris de la seva universitat a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster. Les beques són per a períodes d’entre 3 i 6 mesos.

KAUST proporciona als estudiants el trajecte d’anada i tornada a Jeddah, despeses de visat, assegurança mèdica gratuïta, allotjament gratuït, accés a activitats lúdiques i socials i beques entre 1000 $ i 1500 $ al mes, segons el laboratori.

A la pàgina web del "Visiting Student Research Program" es publiquen les diferents beques i els projectes d’investigació als quals és possible aplicar:

Mobility