Primer concurs d'idees empresarials Castelldefels-UPC "Open Challenge"

06/10/2016

Primer concurs d'idees empresarials Castelldefels-UPC "Open Challenge". L'objectiu d'aquest concurs és apropar el teixit productiu de la ciutat de Castelldefels i l'activitat pedagògica i investigadora del Campus del Baix Llobregat de la UPC.

Fruit de la col.laboració amb l'Ajuntament de Castelldefels, posem en marxa el Primer concurs d'idees empresarials Castelldefels-UPC "Open Challenge".

Amb l'organització d'aquests premis es vol fomentar:

• la creativiat dels joves en l'àmbit de la generació d'idees empresarials
  • l'esperit emprenedor entre la comunitat d'estudiants de Telecomunicacions i Aeronàutica de la UPC al Campus del Baix Llobregat
  • l'establiment d'un canal de comunicació entre els principals sectors productius de la ciutat i l'alumnat mitjançant la participació dels estudiants en la solució de reptes empresarials locals.

Són candidates a aquests premis totes les persones matriculades en alguna de les assignatures d'emprenedoria i creació d'empreses incloses en els programes formatius de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels.

Consulteu les bases específiques dels premis AQUI.

Llistat de reptes empresarials i oportunitats.