Programa de Préstecs UPC Alumni

30/05/2022

Nova convocatòria dels Préstecs UPC Alumni 2022-2023, sense interessos i amb flexibilitat en el retorn. Sol·licitud de participació: del 28 de maig al 25 de juny per estades a l'estranger, i fins al 8 de juliol per cursar els estudis al CFIS.

Vols fer una estada internacional, però et manca finançament? T’agradaria fer el TFG o el TFM a l’estranger per ampliar el teu bagatge? O potser estàs cursant els estudis al CFIS i necessites suport econòmic?

Consulta la nova convocatòria dels Préstecs UPC Alumni 2022-2023, sense interessos i amb flexibilitat en el retorn.

Els tràmits corresponents a la convocatòria de Préstecs UPC Alumni 2022-2023 s'han de dur a terme a través de la seu electrònica de la UPC. Consulta les bases de l'edició actual i gestiona la teva sol·licitud a través dels següents enllaços: