Programa d'orientació laboral per a joves en l'àmbit aeroespacial

15/09/2023

Iniciem un programa per donar formació i suport als joves de l’EETAC per tal de desenvolupar-se personalment i professionalment per a la recerca de pràctiques i/o oportunitats laborals en el sector aeroespacial, a càrrec de la professora i graduada per l’EETAC, l’Anna Ruiz Ayala.

L’Anna Ruiz es va graduar l’any 2019 en el Grau d’Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i l’any 2021 en el postgrau de Comunicació Científica per la UVic. Sempre s’ha mogut per la curiositat i durant els seus estudis es va adonar que li agradava molt participar en associacions i projectes socials amb l’objectiu d’ajudar a les persones. Amb aquestes experiències va descobrir la seva vocació: inspirar a les persones.

Actualment, és emprenedora amb AulaSPUTNIKprofessora associada a la nostra escola i és la coordinadora del programa de Talent i Societat a l’IEEC impulsat per la Generalitat de Catalunya com a part de l’Estratègia NewSpace.

Ha participat en diferents tallers de coaching laboral i programes per a joves amb l’objectiu d’entrenar el seu lideratge. Ens realitzarà la formació del programa a través de les seves experiències i aprenentatges.

Metodologia1 sessió presencial mensual en la franja horària dels dimecres d'11h a 12h.

Públic: obert a totes les persones de 3r i 4t curs del grau en sistemes aeroespacials.

Sessions:

1a. Introducció: qui som personalment i professionalment? Descobrim les nostres competències i habilitats. - 27/09/23

2a. Quin és el meu propòsit professional i personal? Què m'agrada? - Octubre

3a. Desenvolupem el nostre lideratge i treball en equip! - Novembre

4a. Fem una entrevista? Coneixem la nostra comunicació verbal i no verbal. - Febrer

5a. Oportunitats i ecosistema aeroespacial a Catalunya.- Març

6a. Posem en pràctica el nostre networking dins del sector aeroespacial. – Abril

La participació en aquest programa es gratuïta i permet el reconeixement de 0,5 ECTS d’extensió universitària.

Per inscriure’s cal omplir aquest FORMULARI