Programa ULISSES (Universitat de Lisboa)

24/02/2021

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 28 de febrer. Equips internacionals d'estudiants que treballen junts en projectes dels àmbits de: Ocean Sciences, Environment, Health Sciences, Biology, Chemistry and Engineering.

El programa ULISSES de la Universitat de Lisboa ofereix la possibilitat de participar durant unes setmanes en equips internacionals d'estudiants que treballen junts en projectes dels àmbits de:

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 28 de febrer.
Els potencials interessats podeu encara presentar la vostra sol·licitud en aquests últims dies

Us remetem aquesta informació que ens arriba des de l'Oficina de Relacions Internacionals UPC:

- català:

- anglès: ULISSES program of Lisbon University

Qualsevol dubte, podeu consultar la informació de la Universitat de Lisboa, directament ja que no disposem de més informació des de l'EETAC.

Mobility