Reunió informativa: Mobilitat UNITECH 2018-2019

29/11/2017

Aquest proper dijous 30 de Novembre a les 12:15 h tindrà lloc al Campus Sud (ETSEIB) la primera sessió informativa referent a marxar d'intercanvi amb el programa UNITECH. Hi ha prevista una segona sessió informativa pel dimecres 20 de desembre al Campus Nord a les 11:15 h on s'informarà del mateixos continguts que en la precedent.

Ets estudiant de la UPC i voldries marxar d'intercanvi amb el programa UNITECH ?

Assisteix a una de les reunions informatives específiques sobre UNITECH !

- Dijous 30 de Novembre 2017
Hora: 12:15h

Lloc: ETSEIB school, campus Sud UPC.
Sala: "aula B1".

- Dimecres 20 de Desembre 2017
Hora: 11:15h

Lloc: Campus Nord UPC.
Sala: sala multimèdia ETSETB. Edifici B3. Entrar per la plaça central del campus.

Per als estudiants que volen marxar amb el programa UNITECH, més informació disponible a: