SALSA'M - Es busquen mentors pels Erasmus

18/09/2020

Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 30 de setembre! S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC, tot i que a causa de la situació provocada per la COVID-19 se n’ha modificat el funcionament i les mentories aquest quadrimestre seran només en línia. Vols participar-hi?

Si t’hi apuntes, faràs de mentor virtual d’estudiants incomings i tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS. La mentoria s’iniciarà a començament d’octubre i inclourà activitats en línia de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural. És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Aquí trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció.

També pots fer una ullada al Facebook del programa.

Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 30 de setembre!

Mobility