Sessió informativa sobre la convocatòria Unite! de projectes d'estudiants "Unite!4future"

Data i hora de la sessió informativa: dimarts 6 de juliol del 2021, a les 15h (CET). Convocatòria adreçada a estudiants de qualsevol nivell d'estudis (Grau, Màster o Doctorat) de la UPC.
La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!(obriu en una finestra nova).

En el marc Unite!(obriu en una finestra nova), a la tardor hi haurà una convocatòria, anomenada "Unite!4future" per tal que equips configurats amb estudiants de les diverses universitats de Unite!(obriu en una finestra nova) presentin propostes de projectes que ajudin a millorar les universitats de Unite!(obriu en una finestra nova).

Les propostes de projectes hauran de ser idees concretes, originals i implementables, que aportin valor afegit per a tota la comunitat Unite!(obriu en una finestra nova).

Els projectes no són acadèmics, però estan relacionats amb tots els altres aspectes de l’experiència i la vida quotidiana dels estudiants universitaris als campus.

Reuneix un equip d'estudiants de les diverses universitats Unite!(obriu en una finestra nova), prepareu un vídeo per adjuntar-ho a la vostra proposta de projecte, i competiu amb altres equips per guanyar un viatge a Lisboa!

Si hi estàs interessat/da, assisteix a la sessió informativa que tindrà lloc aquest dimarts 6 de juliol.

Data i hora de la sessió informativa

Dimarts 6 de juliol del 2021, a les 15h (CET).

Convocatòria adreçada a

Estudiants de qualsevol nivell d'estudis (Grau, Màster o Doctorat) de la UPC. Us animem a partiricpar-hi.

Enllaç per assistir a la sessió:

https://videoconf-colibri.zoom.us/j/87869610413(obriu en una finestra nova) (Meeting ID: 878 6961 0413).

arxivat sota: ,