Sessions informatives virtuals estudiantat nou accés (assignats en 1a preferència)

14 de juliol: Sessions informatives estudiants de nou accés als Graus de l'EETAC assignats en 1a preferència.

El dijous 14 de juliol es realitzaran les sessions informatives virtuals per a estudiants de nou ingrés de grau.

L’objectiu d’aquestes sessions és donar informació sobre:

1. Els estudis de grau a l’EETAC.
  2. Procediment de matriculació, dia i hora, ordre de matrícula (Guia per a estudiants de nou ingrés)
  3. Torn obert de preguntes

AVÍS: Per poder accedir a la reunió cal connectar-se amb el compte “@estudiantat.upc.edu” que s'assigna als estudiants en el moment del registre i que es pot consultar des de l'apartat Les meves dades a Dades personals de l’eSecretaria.

La matrícula es farà via Internet mitjançant el sistema d'automatrícula, el dia i l'hora assigants, per això és molt important assistir a la sessió informativa de la titulació corresponent per tenir tota la informació necessària per poder fer la matrícula.

arxivat sota: