Smart Drone Challenge

27/12/2016

Es posa en marxa la primera edició del Barcelona Smart Drone Challenge que consisteix en proposar un repte que proporciona a les escoles d'enginyeria o qualsevol altra universitat l’eina per obrir la possibilitat de treballar en un projecte real des del disseny i desenvolupament d'una RPAS des del principi. Els estudiants, amb la seva participació, adquiriran les habilitats de les competències del grup de treball, treballant per objectius, tecnologia d'última hora i coneixement sobre mercats futurs entre d'altres. D'altra banda, les empreses de la indústria RPAS comptaran amb un laboratori d'idees i una font addicional de futurs tècnics de mercat i productes.

Podeu trobar molta més informació a la web del projecte. També podeu gaudir de unes slides que han preparat per animar-vos a participar.