Tallers per a l'èxit en la cerca de feina

20/09/2019

Sessions formatives de grups reduïts que tenen com a objectiu el desenvolupament d'estratègies i habilitats de cerca de feina per superar satisfactòriament els processos de selecció. Les activitats permeten reconèixer crèdits ECTS.

Al llarg d'aquest curs 2019-20 UPC-Alumni oferirà diversos tallers amb de facilitar-vos  la preparació i orientació a la vostra futura carrera professional. Tots els tallers es faran els dimecres durant l'hora cultural. El termini d'inscripció a cada taller es tancarà 3 dies abans de la data del taller.

• Supera l'entrevista de treball (Dimecres, 9 d'octubre. De 11:00h a 12:00h - Aula PENDENT CONFIRMACIÓ)
    L'entrevista de treball és la principal eina de selecció d’una empresa. Informa´t sobre el contingut de les entrevistes de treball i les preguntes típiques que sempre t’has de preparar. Millora la teva comunicació no verbal durant les entrevistes i demostra a les empreses que saps, vols i pots ocupar el lloc de treball que t’ofereixen. A més, faràs una breu simulació d’una entrevista de treball.

• LinkedIn: L'eina imprescindible per trobar feina (Dimecres, 20 de novembre. De 11:00h a 12:00h - Aula 110 - Edifici D7)
    LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.

• Psicotècnics i dinàmiques de grup. Estàs preparat?! (Dimecres, 18 de desembre. De 11:00h a 12:00h - Aula 110 - Edifici D7)
    Les empreses utilitzen tècniques diverses durant el procés de selecció per identificar el potencial dels seus candidats i candidates. Volen valorar quines són les seves capacitats, habilitats, personalitat, motivacions o actituds. Ho poden conèixer a través d’entrevistes, però també a través de proves psicotècniques, dinàmiques de grup o proves projectives. Vine a conèixer aquestes eines i aprèn a treure el millor de tu en un procés de selecció.

• LinkedIn: L'eina imprescindible per trobar feina (Dimecres, 26 de febrer. De 11:00h a 12:00h - Aula 110 - Edifici D7)

• Prepara't per al fòrum AEROTELECOM (Dimecres, 1 d'abril. De 11:00h a 12:00h - Aula 110 - Edifici D7)

• Supera l'entrevista de treball (Dimecres, 13 de maig. De 11:00h a 12:00h - Aula 110 - Edifici D7)

Per a participar cal registrar-se a la web d'Alumni: https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/tallers