Trobada de consultes sobre "Les pràctiques a empresa a l'EETAC"

20/10/2020

Si vols conèixer les característiques i condicions que s'han de tenir en compte per poder signar un conveni de pràctiques externes, el proper dimecres 28 d’octubre farem una reunió virtual per resoldre els teus dubtes.

Si vols conèixer les característiques i condicions que s'han de tenir en compte per poder signar un conveni de pràctiques externes, et convidem a escoltar el vídeo següent (cal entrar amb el compte estudiantat.upc.edu):

i llegir la informació a la web:

El proper dimecres 28 d’octubre farem una reunió virtual per resoldre els teus dubtes. Et preguem fer-nos arribar les teves consultes a eetac.practiques.empresa@upc.edu abans del dilluns 26: és important tenir-les abans de la sessió per poder atendre el major nombre d'aquestes! Per tant, prioritzarem les consultes que ens han arribat per correu.

Si estàs interessada/t en participar, fes-nos arribar un mail a l'adreça eetac.practiques.empresa@upc.edu (objecte "Assistència a sessió pràctiques a empresa) amb el teu nom i cognoms, el programa d'estudi en qué estàs matriculat/da i el curs actual (2A, 3B, ...).

Recorda!!!