Trobada Virtual d'antics Alumnes EETAC-EPSC-EUPBL

Dimarts 15 de desembre 2020, 19:00. Com pots ser millor professional? Compartim experiències entre tots i totes per ser millors!
Trobada Virtual d'antics Alumnes EETAC-EPSC-EUPBL
El dimarts 15 de desembre (19:00) el Club EETAC Alumni organitza una trobada virtual. L'objectiu serà compartir entre tots i totes què és el club, quins objectius té, com facilitar el desenvolupament de les nostres carreres professionals, afavorir la formació continua, el reciclatge professional, quines activitats podem fer que tinguin interés, etc.

Si ets titulat/da de l'EETAC-EPSC-EUPBL, aquest és el teu club: un entorn de col·laboració, d'intercanvi d'experiències i de coneixement.

Connecta amb la xarxa de confiança! T'hi esperem!