Trobada virtual de consultes sobre programes de mobilitat a l'EETAC

13/11/2020

La reunión es farà el 18 de novembre de 11:05 a 11:50. Us animem a participar en una reunió virtual per resoldre totes les consultes sobre programes de mobilitat.

Si esteu interessats en fer assignatures o el TFE a una universitat nacional/internacional, o en realitzar unes pràctiques a una empresa fora d’Espanya (traineeship), us animem a participar en una reunió virtual per resoldre totes les consultes sobre programes de mobilitat.

Preguem a tots als assistents consultar prèviament tota la informació de mobilitat visible en la pàgina web de l’escola. L’objectiu principal és que ens feu arribar els vostres dubtes abans del dilluns 16 de novembre a través d’aquesta adreça electrònica per poder-los aclarir durant la mateixa reunió.

Agrairíem, també, que ens informeu de la vostra assistència i participació a .

Recordar-vos també l'existència d'una enquesta per rebre el vostre feedback i suggeriments per ampliar els acords amb les universitats i/o programes en què esteu interessats/ades.

Fins el dimecres que ve!