Understanding the Universe

15/02/2021

Dijous 18 de febrer, 16:00-17:00. Cicle de conferències "Women4Space". Licia Verde és cosmòloga i astrofísica, investigadora i professora d’Icrea a l’Institut de Ciències del Cosmos (Universitat de Barcelona).

Aquesta activitat està inclosa al Programa del marc d’activitats que realitza la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) durant aquest curs per a celebrar el seu 50è aniversari.

"Tots sabem que l'Univers va començar amb un Big Bang, i això és molt gran. Però, què sabem exactament i com ho sabem? D’això tracta la cosmologia i intentaré donar-vos  un tast”.

El proper dijous 18 de febrer, tindrem el plaer de parlar amb Licia Verde durant el cicle de conferències #Women4Space. Licia Verde és cosmòloga i astrofísica, investigadora i professora d’Icrea a l’Institut de Ciències del Cosmos (Universitat de Barcelona). És un referent en l’estudi de la matèria fosca i l’energia fosca a l’univers, i un exemple de ‘és possible’ en un món on encara predominen les regles masculines.

Registra’t a https://wia-europe-barcelona-licia-women-4-space.eventbrite.co.uk.

• Vídeos de les conferències:

Cicle de conferències Women4Space (1a edició)