UPCArts arriba al Campus del Baix LLobregat

23/02/2022

16 de març a les 11h, Sala Mercabarna EEABB. My Robot and Me: projecte col·laboratiu amb instruments que fan ús de les noves tecnologies aplicades a la creació i la investigació musical.

El projecte cultural de la UPC, UPCArts, us convida a la presentació que tenim prevista al Campus del Baix Llobregat.

L’espectacle que portem és My Robot and Me: és un projecte col·laboratiu de Miquel Jordà i del col·lectiu Mutan Monkey. Instruments que fan ús de les noves tecnologies aplicades a la creació i la investigació musical. Mutan Monkey dissenyen instruments centrats en noves formes de tocar i crear a partir de la experimentació sonora. Amb peces musicals creades per la intel·ligència artificial seran acompanyades en directe per Miquel Jordà; una simbiosi entre els dos mons (humà-màquina, software-ment). Melodies variades —des de temes pop a música èpica— inspirades en contes d’Isaac Asimov i creades per IA, que ens faran vibrar mentre reflexionem entorn l’essència de la creació artística i l’ego de l’autor, a un món on els robots traspassen les fronteres de la imaginació i l’art.

• Campus del Baix Llobregat: 16 de març a les 11h, Sala Mercabarna EEABB

UPCArts arriba al vostre campus, amb més cultura que mai! Us hi esperem!