VI JORNADA AEROPORTUÀRIA

19/09/2019

INSCRIPCIONS TANCADES I PLACES CONFIRMADES. El proper 2 d'octubre de 2019 hi haurà una nova edició de les Jornades Aeroportuàries. La Jornada està oberta als estudiants i professors de la EETAC i es celebrarà al Centro Cultural Aeronáutico del Aeropuerto Josep Tarradellas Barcelona-El Prat. L'horari serà de 09.00 a 14.00 hores.

El proper 2 d'octubre de 2019 hi haurà una nova edició de les Jornades Aeroportuàries. La Jornada està oberta als estudiants i professors de la EETAC i es celebrarà al Centro Cultural Aeronáutico del Aeropuerto Josep Tarradellas Barcelona-El Prat. L'horari serà de 09.00 a 14.00 hores.

Els temes previstos a tractar són:

• El Centro de Gestión Aeroportuaria (CGA).
  • CDM
  • La Seguridad Operacional
  • Sistemas Eléctricos
  • Visita al CENAT (Central Alta Tensión – Lado Tierra). Servicio de transporte incluido.

Per a més informació podeu consultar el programa

Les inscripcions NOMÉS es podran fer emplenant el següent formulari fins a les 23:59 del 22/09/2019:

Us recordem també que és AENA qui organitza la Jornada i no pas l'Escola i que, per tant, us heu d'organitzar pel vostre compte per com anar-hi i tornar-hi, entre d'altres coses.