Clara Izuel i Andrés Carvajal, estudiants de mobilitat de l'EEABB i l'EETAC, respectivament, ens expliquen la seva experiència

03/02/2023

Estàs pensant en marxar a estudiar a l'estranger? Coneix en aquest vídeo l’experiència personal de dos estudiants del Programa Erasmus i SICUE

Aquesta pot ser una decisió difícil de prendre, i pot ser encara més difícil escollir el país i l'escola on anar. No obstant, aquesta és la millor època de la vida per fer-ho. Hi ha moltes universitats amb programes educatius que et poden interessar i moltes opcions per aconseguir una beca que t'ajudi a cobrir les despeses. A la pagina web de l'EETAC https://eetac.upc.edu/ca/mobilitat podràs trobar la informació i destins on poder triar. Consulta els periodes per sol·licitar una plaça.

La Clara Izuel i l'Andrés Carvajal, estudiants de mobilitat de l'EEABB i l'EETAC, respectivament, ens expliquen en aquest vídeo la seva experiència i donen consells per animar a l'estudiantat a marxar a fer una estada de mobilitat.