Visita dels alumnes del Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'Hangar Iberia del Aeroport Barcelona El-Prat

24/05/2017

Els alumnes del Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (menció en Aeroports) van fer una visita tècnica a l'Hangar Iberia del Aeroport Barcelona El-Prat. Va ser una experiència docent fora de l'aula de l'assignatura "EDIFICACIONS AEROPORTUÀRIES". La visita tenia com a finalitat consolidar els coneixements dels estudiants adquirits durant l'assignatura. És una visita que té lloc cada any, en col·laboració amb els responsables d'IBERIA, al final de l'assignatura quan els estudiants disposen dels coneixements necessaris pel que fa a les diferents solucions tècniques en el disseny d'edificacions aeroportuàries.

La visita va ser valorada molt positivament com una experiència molt enriquidora.