Webinar UPClima

12/05/2020

Dimecres 20 de maig a les 16h la xarxa UPClima realitza una formació online sobre com fer l’informe de sostenibilitat, el qual forma part dels TFGs i TFMs. També es farà un repàs del que s’està fent en termes de sostenibilitat a l’àmbit universitari.

El proper 20 de Maig, UPClima organitza amb l’ajuda d’en Fermín Sánchez i la Eva Vidal, professors de la UPC, un webinar per intentar explicar com fer un informe sobre la sostenibilitat, en especial aplicat a TFG’s, TFM’s i altres projectes d’investigació.

Des del professorat s'ha remarcat que hi ha una manca de coneixement en com fer aquest tipus d’informes per part dels estudiants i estudiantes, i per tant, es pretén donar les eines i coneixements per fer-ho correctament.

La formació es farà de forma telemàtica el 20 de Maig a les 16:00 hores.

Si voleu participar-hi, cal insciure's a través del següent formulari: Formulari d'inscripció

Més informació: