10 de novembre: Xerrada sobre mobilitat pels estudiants de grau

02/11/2016

El dijous 10 de novembre farem la sessió informativa sobre els programes de Mobilitat durant els estudis universitaris i amb els què existeix un acord d'intercanvi d'estudiants de GRAU.

Durant l'exposició s'informarà sobre els terminis, criteris, requisits, tràmits, documentació necessària, sol·licitud de beques, préstecs i tot el que està relacionat amb la mobilitat.

Us demanem que ens confirmeu assistència manant un mail amb el vostre nom, cognom i titulació en la qual esteu matriculats a eetac.mobilitat.estudiants@upc.edu. Si us plau, indiqueu en l'objecte del mail XERRADA GRAU.

Quan: dijous 10 de novembre de 2016

On: Sala d’actes de la EETAC (C4 001)

Hora: de 13.00 a 15.00 hores

IMPORTANT: Aquesta xerrada està orientada només als estudiants de grau i als de doble titulació. Els intercanvis poden realitzar-se per cursar assignatures o per realitzar les pràctiques en empresa o el treball final de grau de qualsevol de les titulacions de la EETAC. Les oportunitats de mobilitat del Màster S’exposaràn a una xerrada el 22 de novembre de la que seguirà noticia en anglès.

El jueves 10 de noviembre haremos la sesión informativa sobre los programas de Movilidad durante los estudios universitarios y para los cuales existe un acuerdo de intercambio de estudiantes de GRADO.

Durante la exposición se informará sobre los plazos, criterios, requisitos, trámites, documentación necesaria, solicitud de becas, préstamos y todo lo que está relacionado con la movilidad.

Os pedimos que nos confirméis asistencia mandando un mail con vuestro nombre, apellido y titulación en la que estáis matriculados a eetac.mobilitat.estudiants@upc.edu. Por favor, indicad en el objeto del mail CHARLA GRADO.

Cuando: jueves 10 de noviembre de 2016

Donde: Sala de actos de la EETAC (C4 001)

Hora: de 13.00 a 15.00 horas

IMPORTANTE: Esta charla está orientada sólo a los estudiantes de grado y a los de doble titulación. Los intercambios pueden realizarse para cursar asignaturas o para realizar las prácticas en empresa o el trabajo final de grado de cualquiera de las titulaciones de la EETAC. Para las oportunidades de movilidad ligadas con el Máster haremos una charla el día 22 de noviembre de la que os informaremos en inglés.